Raport o stanie zapewniania dostępności
Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
1/ wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Fabianki,
2/ przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3/ monitorowanie działalności Urzędu Gminy Fabianki w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4/ sporządzanie, przy współpracy Zespołu raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i publikacja raportu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Fabianki,
5/ przewodniczenie i organizowanie pracy Zespołu.
Koordynator ds. dostępności
w Urzędzie Gminy Fabianki:
Pan Marcin Rybka
tel.: (54) 251-72-44
e-mail: dostepnosc@fabianki.pl