Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Raport o stanie zapewniania dostępności

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

1/ wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Fabianki,
2/ przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3/ monitorowanie działalności Urzędu Gminy Fabianki w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4/ sporządzanie, przy współpracy Zespołu raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i publikacja raportu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Fabianki,
5/ przewodniczenie i organizowanie pracy Zespołu.

Koordynator ds. dostępności
w Urzędzie Gminy Fabianki:
Pan Marcin Rybka
tel.: (54) 251-72-44
e-mail: dostepnosc@fabianki.pl

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego